lördag 13 februari 2010

Fullkomligt misslyckande

Den här LO´n gjorde jag för snart ett år sedan, under den supertrevliga pysselträffen i Ö-vik.

*mohahaha*...harkel. Jaaaa vad kan jag säga, samtliga fem uppsatta mål är värre än någonsin.
Måste ha missförstått mig själv och gjort det hela baklänges på något vänster.



På frågan hur jag kan bli mer okunnig i att sticka (som jag inte kan över huvudtaget)än tidigare är svaret: inköpta sticktidningar samt påsamlade garner och stickor är sedan länge utställda i det sk förrådet.

Jag tror att jag ska ge mig själv förlängd tidsfrist på de däringa målen, för de är ju inte så tokiga.

God kväller!

2 kommentarer:

kajo sa...

moahaha.. smidigt, det är ju bara att byta två årtalssiffror och återbruka den då?

Jag har en "målbild" från (få se nu, gräver i skrivbordshurtsen...) 16 november 2006. Inte många saker jag kan bock av på den inte...

Men det kanske är livsprojekt vi dokumenterat?

Jenny sa...

Haha - men en ruggigt najs sida har du gjort i alla fall. Och som sagt - det är väl bara tt återvinna målsättningarna...? Sticka kan man väl lära sig när som helst - även 2010!