tisdag 15 juli 2008

Pysselumgåtts!

I söndags hade I och jag pysselumgänge här hemma.
Jag bestämde mig för att inte påbörja ngt nytt utan göra klart något av alla de jättemånga påbörjade LO´s jag redan hade, oj vilka kvalificerade och överdekorerade alster det blev :)

Först ut är en knallig gul LO om Olles första två tänder.
Jag har suttit på chipboardramen och snåååålat ganska länge, men nu slog jag till och blev faktiskt nöjd.


Sen gav jag mig på en som jag haft liggandes ganska länge, men kört fasst helt.
När jag började på den hade jag en bild i huvudet om hur lekfull och galet freestylad den skulle bli Hehe...ja, ni ser ju själva :D
Den är iaf betydligt mer orange i verkligheten än vad bilden ger sken av.

Nu hör jag att jag att det kommer besök...

/ See U later krokodil!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vilka fina och stilrena LO´s! :)
Gillar den med "risgrynen" jättemycket! :) Hoppas allt är bra med dig annars! Här är det fint, skönt med semester! :) Men vädret är väldigt lynnigt.. hehe! :)
Kram pårej!