söndag 29 juni 2008

DT-alster

Det här är två av de första DT-alstren jag gjort för Brunkullan scrap & Card.
Jag är helt kär och galen i Pink Paislee´s papper & Senic Route´s serier "loveland" och"lynden".
Kommer nog aldrig aldrig aldrig att ledsna på dem.



Det kommer helt underbariga papper hela tiden, men vissa biter sig fast som eviga "stach"-värmare i pappersmappen. Det är egentligen synd och skam att de inte får glänsa och visa sin
vackerhet som en Lo eller annat skapat. Men det gör ju så ooooont i hjärtat bara att tänka tanken att sätta saxen i dem.
Funderar på att göra sådanadära canvastavlor modell mindre kanske ca 15x15 cm av de papper som är lämpliga. Kan ju bli snyggt som ett stort collage i ett vitt vardagsrum (som vårt råkas vara...med inslag av hysteriskt färgiga leksaker förstås). ..mmmmm...ska fortsätta fundera på det.


Jag har en ** EFTERLYSNING ** också...
Jag har gått och blivit i behov av svarta blommor *mums*
Men de enda jag hittat är några få stackare i en färgmix.
Jag vill ha en hel drös med svarta blomster i olika modeller.
Är det någon som har ett tips om var dessa går att finna?
Nu ska jag passa på att sätta mig ute i de sista solstrålarna och äta jordgubbar.
Ha det så kalasers på er alla!


2 kommentarer:

.::CaRiN::. sa...

Hej Kattis!

Kul att se dig på minimaran sist! O tack för din kommentar på min blogg! :):) Och tack för grattishälsningen! Dagen närmar sig med stormsteg! ;) Fina LO´s du har gjort! :) Men inte har du lagt ut dom på Brunis? Har inte sett dom där?! Det vore jättekul om du vill delta i min lilla tävling!! Ser fram emot ett sPraLLigt alster! ;) Ha en fortsatt härlig söndag! Kram Carin PS: Kika på dina inställningar för bloggen, man måste ha ett Open ID eller Google kto för att skriva kommentar här! Vore bra att ha URL och Anonym att välja på? :)

Anonym sa...

Hej hej Carin!

Näe, de där LO´sarna är faktiskt inte utlagda, det mesta jag har gjort är inte utlagt på Bloggen. De har legat/ligger i butiken.

Tack för att du uppmärksamade mig på inställningarna, nu har jag ändrat. :)