onsdag 1 juli 2009

Om några veckor är det "Hemvändardagar" i byn där jag bor. Det ska vara en mini marknad där jag kan sälja kort (eller ngt annat för den delen) om jag vill. Har börjat fnula ihop några kort.


Tänkte hålla dem ganska enkla och neutrala av två anledningar, dels har jag märkt att de kort som flest blir intresserade av , är de lite enklare. Sen har jag ju knappt någon tid på mig...har tyckt att det är lääänge kvar, men igår slog det mig att dagis är stänger nu och sambon får semester.
När hade jag tänkt få tid och ro att pyssla?

Här är de första korten, har ett par till liggandes omonterade.
Får se om det hinner blir så pass många att det är ngn mening att fixa marknadsplats :c/





Nu ska jag fortsätta rota i spillbitslådan :)
Godkväll!


2 kommentarer:

Carin sa...

Hej Kattis!
Jättesöta & fina kort! Klart du måste stå och sälja på marknaden! :D Det kommer bli succé! :) OoIEE! Ha en fortsatt mysig sommarkväll! krAAAM!

Ingalill sa...

Jättesöta kort!