fredag 4 september 2009

Med tanke på förra inlägget

Strax efter jag skrivit det förra inlägget , kom jag ihåg guldgruvan för tygpyssel inspiration: Flickr!

Efter en ynka pyttestund ramlade jag över dessa godbitar, huxflux är jag superinspirerad :D
bild lånad från filminthefridge





Bildlånad från Sleighd


Behöver jag nämna att det enkla "String blocket" är en av mina absoluta favvisar?
Har sytt en del grejjs med detta block, och jag lär aldrig ledsna.
Nu ska jag gå och knöla ner allt tyg jag äger i en väska *toddeloooo*





1 kommentar:

Muffin sa...

Åh, vilka underbara lappverk! Så sugen jag blir på att plocka fram den hobbyn igen (varför finns det inte fler timmar på dygnet?!).
Tack för dina snälla ord inne hos mig, alfabetet du frågade efter är Making Memories magnetstämplar med alfabetet rummage. Jag är grymt svag för dem och återkommer till dem hela tiden.