fredag 4 september 2009

Sysysysysysyyssy

Imorgon ska jag ramla tillbaks till mitt gamla liv...jag ska följa med mina tanter till stan och gå på heldags-syträff. Det är hur trevligt som helst, men något jag missat nästan helt under senaste året. Från att ha fäljt med på varenda träff (4 per år) till att ha gått på en enda. Men nu ska det bli av!!

Typiskt bara att jag är dyngtrött, känner det som att förkylning är på G och allmänt helt slut.
Känns inte det minsta lockande att packa ihop en massa sysaker och planera tyger. Men det bär iväg redan kl 08.00 imorgon så jag får så lov att göra det nu. Jajaja...hur som helst så vet jag att det kommer att bli så mysigt, så strunt samma att jag är gnällig idag :)

Dagen börjar med gemensam frukostfika kl 09, sedan info om dagens kurs (vad vi ska lära oss att sy..oftast ngn slags qviltmönster) Lunch, em fika + Lotteri. Och sedan hemgång runt 16-tiden. När klockan närmar sig stängningsdags har jag garanterat inte packat upp något från väskan, men surrat aen massa gagga och tittat på galet fina sydda alster som ANDRA gjort.

Inga kommentarer: