onsdag 14 oktober 2009

Skulle ju vilja ha...

...sånadäringa Copics...*shooop*, just det...behöver nog. Eller...?

Hur som helst, sitter och lyssnar på



Och surfar järnet om Copicsarna. Så pass långt har jag kommit att OM (om om om ) det ngn gång blir beställning på sådana så ska jag beställa dem från England, snacka om prisskillnad!!!!
Sedan ska jag nog inte köpa något av de där kitten som "alla" verkar köpa. Har förståt att det ofta är för få nyanser i samma färgfamilj för att få till ett optimalt resultat med skuggningar och blending. Och visst vill vi ha optimalt?...klart vi vill (här blir jag lite trött på mig själv för att jag måste vara så attans nördig i allt jag blir intresserad av)

Jag har hittat ett gäng braiga bloggar och filmer på Youtuben som gjort att jag noterat vilka pennor som kan vara bra att köpa först, som grundplåten. Innan jag köper de resterande 300...*visslar lite*

Nu ska jag bara klura på hur jag ska få råd till dem.
Funkar det att hyra ut sambon som diskmaskin, eller kanske O som kramare-av-övergivna-gosedjur (eller "mina kompisar" som det heter här hemma) ???

Kanske kan sälja sambons cross som står i garaget?, han märker säkert inget. Ifall jag rullar ut den någon halvmeter i veckan från garaget, så kanske han till slut inte märker om det är borta?

Eller...så kanske jag bara ska fortsätta dagdrömma, typ...

Inga kommentarer: