lördag 23 januari 2010

Hade tänkt ladda upp några alster idag, men vi skulle bara ta en tur till "farmor & farfar" över dagen, och här är vi kvar ännu. Kanske kanske kommer vi hem mitt på dagen imorgon...som vanligt :)

Sonen sover, sambon + bror är och grejjar med ett bygge, Farmor & Farfar (mina svärföräldrar) tittar på fotboll .
Följdaktligen är det lagligt för mig att surfa ...tjohooo...eller...det kan inte vara sunt att vara så internetberoende som jag är.

Just nu roar jag mig med att surfa CHA-nyheter.

SassafrassLass har varit ett säkert kort för mig de senaste åren, men näeee inte den här gången. Samtliga ser ut som skolbarns teman tycker jag, och det är jag rätt trött på just nu. möjligen Cherry delicious får halvt godkänt.

Fancypants bjöd bara på tråkpapper, inte ens en baksida som jag föll för.


Jag älskar mönstrad tape, brukar dreggla framför diverse Etsy shopar och låtsas att jag beställer hem kilovis med japanska rullar med smaskens. Gissa om kvällens första glädjerus blev över dessa ? Tim Holtz släpper även han en linje med tape, tidingspappersaktiga tryck och lite mer pappersnäsduksaktiga i kvalite....ska ha!

Tim Holtz släpper en serie embossingfoldrar, mina favoriter är dessa & den här som ser ut som trä.

Kvällens favorit!

Någon som blir förvånad att jag gillar Lili Bees två nya, speciellt "Lovely" ?

Cosmo Crickets samarbete med Core´dination är underbart .
Likaså Cosmos nya serier.

7gypsies serie Barcelona är prickiga på en sida och randiga på den andra, vit + en primärfärg.

Prima har ju en massa smaskigheter, som vanligt. Orkar inte lista favoriterna för det är så många.

Tattered Angels glimmer Glace, kladdigt är bra!

Crate´s nya funkar.

EK succes släpper 78 (!) nya punchar, som jag inte hittat ngn sneak på än. Hoppas på att de kommer med några trevliga border stansar.

MME har alltid några papper som jag älskar

Nu tog tröttheten överhand

Har inte hittat ngra sneaks på mina förväntade favoritmärken Basic Grey & October aftrenoon.
Kollar kanske en sväng i morgon

GodNatters alla!

Inga kommentarer: