tisdag 24 juni 2008

...nu funkar det!...

Äntligen har vi fått hem kabeln till dator, så nu kan jag lägga upp bilder igen.

Jag har Light-altrat en skrivbok.
Har bestämt mig för att återerövra min kropp (!) och behöver ngt som sporrar mig att hålla mig på rätt spår. Därför blev det en:


I den ska jag klistra in ett "i-fylnads-schema" för styrketräning och annat sportigt *ehum* jag gör, för att kunna hålla koll på resultaten. Sen finns det hur mycket utrymme som helst att skriva funderingar och dagboksanteckningar om jag så vill.

Fick beställning i all hast på ett 30-års kort.
Nybörjare som jag är utan ngt lager av lämpliga dekorationer, och har inte hittat min "nich" än så håller jag stram stil, eller kal om man så vill :)
Det bidde inget värre än det här:



Jag har fler bilder på gång, men de kommer någon annan dag då jag har mer tid att fnula.

Stor pysselkram på er allihop!

1 kommentar:

Vixen sa...

Tycker det är ett helt otroligt fint kort!