söndag 15 juni 2008

Pappersfest

Ni har väl inte missat att det är helt galen pappersfest hos brunkullan?




Själv har jag bunkrat upp med en hel hööög med papper och annat smått och gott :)
bla de nya stämplarna från Rachelle Anne Miller.

Jag har blivit biten av kortmakar-bacillen. Iof skedde det redan för någon månad sedan, men nu har pysselbegäret blossat ut riktigt ordentligt. Sitter på kammaren och färglägger motiv med mina nya Polychromospennor, än så länge är det hellre än bra men vad gör det?
Har haft för lite timmar på dygnet den senaste tiden, så jag har inte hunnit bygga ihop något kort ännu, men kanske ikväll då jag ska iväg och umgås med I.

Det dröjer dock innan jag kan bjuda på någon bild, min "Riktiga" dator, den jag kan scanna och föra över bilder från kameran till är utan strömkabel *suck*
Sitter på en lånad dator just nu.
Nu ska jag sitta en stund och längta efter min pyssel/umgänges stund ikväll.
Och passa på att packa väskan förstås...
Ha en supernice söndag på er allihopa, med mycket pyssel!
/ Kattta










Inga kommentarer: