fredag 3 oktober 2008

Hösttävlingen

Ni har väl koll på hösttävlingen som är i full gång på Brunkullan Scrap & Card´s forum?

Jag har skapat lite med det helt underbara kitet som tjejjorna plockat ihop.
Har inte varit riktigt lika kreativ här på bloggen dock *ehum*
Så det måste jag ju ta igen nu, jag börjar med att visa två LO´s .

Vad jag inte såg förräns jag lade ut dessa bilder är att jag verkar ha hittat mitt favvo-upplägg för tillfället :D
Ser ni vad lika de är?

Jag har nämnt det på forumet, och gör det även här.
Färgerna på bilderna är helt galet missvisande. På den första är jag tex inte riktigt så grisrosa i ansiktet som här...nyansen på fotot ligger nära cardstocken.
Fotot på bilden nedanför är sådär lagomt vintage-gröngult, och inte alls så mörkt och urfrätt om det ser ut här.





Inga kommentarer: