söndag 26 oktober 2008

Skavsår och vattenblåsa...

För er som missade mässan igår, så kan jag tala om att det var en smärtsam erfarenhet.
Ni ska inte vara så ledsna att ni missade den supertrevliga dagen. Vad jag fick ut av den är hål i plånboken, skavsår och vattenblåsor på lillfingret (förstår ni hur smärtsamt det kan vara?) Jag shoooppade!!! Till exempel den här som är orsaken till att mitt stackars lillfinger är hudflängt. Ni kan ju bara ana hur länge jag satt och klippte innan jag fått isär alla orden Free Smiley Courtesy of www.millan.net

sedan när jag ändå var igång så sorterade jag in alla orden i olika högar, klippte isär papperet som visar hur stämpeln ser ut, och sorterade in de orden i likadana högar. Dammade av lamineringsmaskinen och klistrade upp ord-högarna på A5 papper som jag sedan laminerade.
Är inte riktigt färdig än, men de två första ser ut så här:



Apropå Mässan, ni har väl sett att det pågår en "Virtuell Scrapmässa" på forumet, för er som inte kunde komma, och för oss som kunde gå men vill pyssla också.

Där tänker jag hänga all ledig tid de närmsta dagarna Free Smiley Courtesy of www.millan.net

/ Vinke vink!

2 kommentarer:

Joanna sa...

Mitt Studio är i begagnat skick, jag har inga plastfickor eller någon förpackning kvar till det alls. Om du ändå skulle vara intresserad av att köpa det eller diskutera detaljer så kan du ju maila mig på [alwenhede @ gmail. com] Det är ju fullt användbart även om några bokstäver inte stansar igenom helt, vilket borde kunna lösas med att sätta på shim. Jag är dock helt ointresserad av att pyssla med sådant att jag inte har brytt mig om det ;) Om du inte är helt avskräckt nu så är det bara att du hör av dig, annars lägger jag ut det på Tradera istället :)

Anonym sa...

Hehehe! Blåsor och skavsår minsann! ;) Inte konstigt! Jag har inte monterat mina än! ;) Tack för dina kommentarer på min blogg, jättekul! :D Fågelstämpeln är ett kit med från See D´s! Köpte dom på mässan av Peggy - The Rubberroom! :) Ha en fin o rolig helg! Kram!