fredag 24 oktober 2008

Några kort

Härom kvällen fick jag världens pysselryck och gjorde två kort och en LO på samma kväll.

I vanlig ordning är bilderna inte alls rättvisande, funderar på att fixa mig en såndär enkel hemmagjord "fotobox" eller vad det heter, för att kunna fota pyssel med rätt färger.
Precis vad jag behöver när jag tänker efter, ännu ett pyssel till min evighetslånga lista :D

Pappret som ligger under fotona syns knappt, det är ett gammalt Senic route (tror jag) som är beige med ljusblå rutor, typ rutigt anteckningsblock. Det och den blå Primablomman är tänkta att ta upp det ganska mycket ljusblå som finns i de redigerade fotona. Har ritat en hel del med min älskade guldpenna, men det har också fallit bort här.

När jag vet vad jag ska använda kortet till sätter jag dit lämplig text, är jag för lat när dagen kommer då kortet ska få tjänstgöra kanske jag struntar i det...vad vet man.


Det här kortet gör även mig, tillverkaren en aning förbryllad. Man kan undra varför det är en grön bil nere i hörnet...vad gör den där lixom? Vad är meningen med kortet...betyder det något?
Jag vet inte själv...det bara blev så för att jag hade lust, typ.

Nu ska jag sätta mig i soffan och mentalt förbereda mig inför Mässan som går av stapeln i morgon. *tjoho*
See u Krokkodil!
(eller Kilkil som sonen säger)

1 kommentar:

Anonym sa...

..Eyy!! Coola kort och LO!!!
Yapples är en favvo!!! :D
Och du, ibland vet man inte varför ett kort blev som det blev! Visst är det underbart!? ;) Antar att du sitter och monterar textarket nu.. fniss?! ;) Jag har inte hunnit/orkat fixa mitt än! Men det ska bli!!! Kram!!