fredag 31 oktober 2008

10 år

Det här kortet fick älskling igår, något måste han ju få för att ha stått ut med mig i 10 år
*nickar*

Det känns lite märkligt att kunna prata om saker och ting i det tidsperspektivet...-"jaaa...du förstår, för 15 år sedan...eller var det 20? "
Herrejisses, jag är ju bara runt 17 åkketthalft innuti!


Jag blir bara mer och mer sugen på att fixa ngn form av fotograferingslådasåattpyssletfårrättfärg men har inte orkat kolla upp hur man gör en.
Är det någon som har tips på hur göra en sådan eller vart jag kan hitta bra info?

Nu är det dax för lite film och julmust (jag hjärtar julmust!)

Supertrevlig helg på er allihopa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kattis! Coolt kort! Han måste ha blivit glad! :D Kul att ni firar 10 år också! Bra jobbat! ;) Själv har jag pysslat farsdagskort ikväll! Med bävrarna från Doodle Factory, dom rockar! Så komiska! :D Nu blir det kaffe! ;) Kram!

Anonym sa...

Nå du behöver inte vara avis nu, för Ville älskade att bli sjalad när han var liten och lealös sådär de två första månaderna.. men nu vägrar han helt och hållet. Det värsta han vet är att sitta med kupad rygg (han har inte läst böckerna där det står att bäbisar ska det) Han blir skitarg. Så han sjalvägrar numer.. =( jag har en envis liten kille också så det går inte att truga.