lördag 6 december 2008

En liten snabbis

Hej hej!

Igår var jag på krogen för första gången på , ja...2-3 år? (om jag inte glömt ngn snabbtitt).
Vi hade "husfest" med kooperativet, vi i ledningen och personalen. Det var såååå himla trevligt!

Först åt vi japanskt, bowlade och fortsatte sedan till puben. När vi kom till "stället som gällde på min tid" så var det 4 (!) personer där, men klockan var bara strax efetr 21 så det kändes lugnt...det kommer mer folk. Hehe...kl 23.30 då pubpersonelan kom och påpekade att de tog sista beställningen var det fortfarande bara vi + de där andra 4 :D.
Vi hade med andra ord en hel restaurang/pub med 2 bartenders och 3-4 personal till, till vårt befogande...*lyxigt* :)

Om några timmar sätter sig jag och Sambon i bilen, åker en massa mil till Åre.
Vi ska nämligen på Wallmans ikväll, äta god mat, dricka den där drinken som man undrar _"varfööööör" imorgon, och sova gott i hotellsäng. Trevligt det med!

Så från hemmasittande småbarnsförälder som knappt kommer ihåg hur fest stavas, till partyprinsessa i 300!

Fast på måndag är allt som vanligt igen. Men det är nog så jag trivs bäst ändå....mysbyxor, scrappy glue på fingrarna, middagsbekymmer och borsta-småtänderna-krig!

/ Tiddeloooo!

1 kommentar:

Sara sa...

Vad härligt det låter! Hoppas ni hade det trevligt! p.s har du sett "tomtens önskelista" (forum)