tisdag 21 april 2009

Tema ögon

Jag har haft en svacka i pysslandet ett tag. Inspirationen har funnits, och egentligen lusten också, men när jag väl satt mig vid pysselbordet så har det ändå inte blivit något vettigt. Har färglagt nåt stämpelmotiv här och där, duttat lite färg på en cardstock...men inte mer än så. Förutom Canvasen som jag faktiskt gjorde färdigt på en gång.

I fredags hade jag pysselumgänge med I, hon gjorde mig uppmärksam på en pysseltävling på nätet, jag kikade och blev ordentligt inspirerad. Jag har aldrig skickat in något till en scraprelaterad tävling förut (iof en sanning med modifikation...men mer än så kan jag inte säga just nu) så det var en sporre bara det. Ville rycka mig själv i skägget och se om jag kan ta mig ur blockträsket. Jag gjorde nästan färdigt en LO den dagen, fixade dit det sista strax innan deadline och laddade upp den. Och se på sjutton, det gick faktiskt bra :D jag vann inte, men placerade mig på "prispallen" så nu är jag superinspirerad att fortsätta och vara med på de kvarvarande deltävlingarna.


Här är den LO jag skickade in





Temat för just den här deltävlingen var "Ögon".

Nu ska jag ta och rafsa fram de där halvhemska pappren och dekorationerna som bara blivit liggande, nästa tävling har nämligen temat "Fult blir snyggt". Hehe...får se hur jag ska lyckas med det, ni ska bara veta vilka läskiga papper jag har i mina gömmor. För att inte tala om de där eyeletsen i form av diverse färgglada djur.

*vinkevink*
/Katta

Inga kommentarer: