fredag 24 april 2009

Två av de blivande mängerna

Häromdagen utmaningspysslade jag ju med I, vi ska först och främst göra ett kort per papper (6 st mönsterpapper).
Detta är två av de nästan 4 kort jag fick till




Fyrkanterna är från Sassafraslass . Bottenfärgen/mönstret på pappret är lite linneaktigt.
För att cardstocken under inte skulle skilja så mycket i färg distressade jag den med "old paper" och avslutade med att borsta på "spicy orange" runt kanterna.




Det bruna pappret är baksidan på October afternoon "chilly morning", andra sidan har fina blå duttar. Klippte ut en sådan och satte som mitt på blomman. Nedanför mönsterpappret är det vit cardstock som jag embossade med min Cuttlebug, det är prickigt men syns knappt på bilden.

Eventuellt ska vi fortsätta med utmaningen till veckan, hoppas att det blir så. Är fortfarande taggad :D


Trevlig fredagkväll!
/ Katta

Inga kommentarer: