onsdag 22 april 2009

Utmaningspysslat

Förra veckan bokade I och jag in en "utmaningsdag", den gick av stapeln idag, och innebar att vi först och främst skulle skapa sex st kort (skare va skare va årdentlit). med hjälp av varsit likadant minikit .
Kitet innehöll 6 st mönsterpapper och en liten påse med hemliga dekorationer. Vi fick lägga till cardstock och övriga dekorationer från våra gömmor, men inga andra mönsterpapper.
Det var hur kul som helst, inspirationen pös genom öronen på mig kändes det som. Fick nästan färdigt tre st kort och ett påbörjat (tillskurna delar). Målet är att när vi gjort sex kort, dvs ett av varje mönsterpapper, ska vi försöka krama mesta möjliga ur det som är kvar. Kommer inte ihåg så noga...men jag undrar om 58 kort och runt 9 LO´s nämndes?..... hehe.... :)
...Fortsättning följer!

Angående deltävlingen "fult blir snyggt" har jag kommit så långt att jag valt ut papper, men måste klura lite till på vad jag ska göra med det.


Nu ska jag äta mängder med Oreo, går icke att äta bara en enda, och dricka mjölk.

*nattnatt*

Inga kommentarer: