torsdag 4 juni 2009

Upp som en sol

...ner som en pannkaka!


Så känner jag mig just nu, avskyr verkligen när det blir sådär. Jag tänkte ju hjula ute på gräsmattan, blåsa såpbubblor och le fånaktigt i dag...å i morgon...å i en massa dagar till.

Bluä för hormonbergochdalbanor & mörka moln som lömskt anfaller en när man är oberedd!
Jag hoppas att det är för att det är "den" tiden i månaden (intressant vetande för er del antar jag?...ehhum) annars blir jag nog kanske lite sur också, jag vill ha kroppen full med sockerdricksbubbel och solsken. Det är betydligt massvis med roligare!

Nu ska jag iaf gosa ner mig hos ett par fötter i strl 23, med vidhängande flaxarmar och karatekickarben. DET får mig hur som helst att bli glad i hjärtat.

Och hoppas på att bubblet och såpbubblorna är tillbaks imorgon.
- Godnatt!

1 kommentar:

Anonymous sa...

Tråkigt att ditt sockerdricksbubbel kom av sig. Men du gav mig massor av sockerdricksbubbel, kanske du glömde spara en del till dig själv?
TACK så jätte, jättemycket. Det var som julafton, födelsedag á la småbarnsår och jätte lottovinst på samma gång. Du gjorde mig så himmelens glad med ditt pakeletet. Tänk vilken tur jag har som har dig till lillsyster. Kram och jätte tack igen. Nu ska det lekas, alstren kommer att visas på bloggen så småningom.