tisdag 24 februari 2009

Här sitter jag med pyssel på hög *den mäter nog säkert kanske 0.7 cm eller så* men kan inte visa något.
Hårddisken på vår bärbara har gått och rakat sig. L gjorde nåt typiskt datanördigt som jag inte hänger med på alls men tydligen är hårddisken uppdelad på 2 delar, ena delen har pajjat. Så nu är vårt ":C" flyttad till andra delen och en massa annat ännu mer datanördigt...

Detta betyder att jag kan surfa och titta på redan sparade bilder, thats it!
Kameraprogrammet, skrivare, PS mm är inte inlagt eftersom det ändå inte funkar samt att ny hårddisk ska införskaffas.
Men jag är lycklig så länge jag kan söla bort en massa timmar på bloggsurfande :)

Förra veckan hade I & jag nästan en egen pysselmara, två (!) hela dagar pysslade vi.
I gjorde flera styckna superfina kort, och tom jag fick några styckna färdigt.
Supertrevligt som vanligt var det!

Helgen och början på veckan har varit rejält fartig. I lördags körde jag en massa mil och umgicks med några av mina närmsta vänner, det var ganska precis exakt ett år sedan vi kunde träffas samtidigt allihopa. Mycket trevligt. Efter det åkte jag till svärföräldrarna där sambo och son var, lade mig att sova, för att på söndag morgon åka till Sundsvall. Kom hem för ett par timmar sedan.
Passade på att svänga förbi birsta med IKEA, lagerhaus och Panduro *visslar lite och ser oskyldig ut*. Lite IKEA-förvaring, någon tejbit och lite glitter modell Stickles fick följa med hem. Blev inte häftigare shopping än så . *faktiskt*.

Inga kommentarer: