fredag 6 februari 2009

Vad det är roligt...

...att få uppskattning :)

(nu fick jag sådär knas som man kan få ibland, ni vet när man fastnar på ett ord och ju mer man tänker/säger ordet desto knepigare tycker man att det låter..."uppskattning"...det låter som något man ska fylla i vid deklarationen..ni vet, nerskattning & uppskattning. Den blanketten har ni väl inte glömt?)





Tack så jättemycket Bannahoj för den fina awarden!

Jag har bestämt mig för att dedikera den till alla er andra Bloggare och Obloggare, med fräckheten att låta bli att länka vidare. Det finns så många mysiga tillhåll att jag helt enkelt inte kan välja *nickar med allvarlig min*.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hallå!

Jo, köttfärslimpan blev faktiskt riktigt god, Vår kokbok kan man alltid lita på! Och med potatis, hemkokt lingonsylt och IKEAs gräddsås till blev det supersmarrigt!

Blir det nån mara i närheten framöver kan jag väldigt gärna tänka mig att vara med. Tänkte ev. försöka få till en träff här i Laxviken i sommar om inte annat. Sen så åker jag i vanlig ordning till Ö-vik på träff, den 14-15 mars går den av stapeln. Såg att Brunkullan också ska dit, kul! Saknade dem på förra Ö-viksträffen.

Trevlig helg på dig och din familj med! :-)