måndag 18 maj 2009

Ängel

Vet ni vad?

Jag har gått och vunnit en tävling, det är iofs en deltävling av sju, men ändå!! :D
Hur kul är inte det då?

Detta är den första tävlingen jag är med i (bortsett från en som hade en ytterst begränsad deltagarskara...ni vet vilka ni är *ler* ), har aldrig tyckt att jag har haft ngt att komma med. Men den här gången blev jag så inspirerad när en kompis visade mig tävlingen, så jag kunde inte låta bli.
Det har varit hur roligt som helst, har till och med börjat återhämta mig från min gigantiska scrapblock som jag haft under en lång tid.

Hur som helst, här är bidraget jag lämnade in till veckans deltävling: Man tager vad man haver.



Man skulle använda sig av något från köket, något från badrummet och något från väskan/jackan. Jag har använt mig av toapapper som jag målat fast med akrylfärg, doppat brads i strösocker och krossat äggskal, gjort en blomma av omslaget från en binda, sprayat färg över en kam mm

Nu ska jag koka mig en kopp the och fnurla över den här veckans utmaningen, som är den sista. Det känns riktigt trist, för det har varit några riktigt utmanande och utvecklande veckor. Vem hade trott att jag skulle försöka scrappa i 1800-tals romantisk stil? :D...inte jag iallafall.

5 kommentarer:

Sara sa...

Underbart Kattis!!!! Du är då bara för påhittig. Me like a lot och det där med blomman av omslagspapperet var bra fiffigt.Kramar/Sara

Ida sa...

Grattis Kattis!!! Det rä du värd, du är superkreativ och duktig.
Hoppas vi kan scrappa på fredag, du kan väl höra av dig!

jenny sa...

Den är underbar - jag ÄLSKAR bladen och blomman. Rita stämplar, människa!!

Vad är det för tävling, så ska jag gå in å rösta på dig i nästa omgång!

Peggy sa...

Congratulations on your winning, Kattis! I will never look at feminine products in quite the same way now. ;)

Peggy

Annakarin sa...

Stort GRATTIS. Va du va kreativ att komma på alla dessa saker.