torsdag 28 maj 2009

Thiihi...

:D


*tar mig en sväng om och sjunger något hellre än bra*


Den där tävlingen jag skrivit om tidigare, den är avslutad nu och nyss har jag läst resultatet. Jag blev 2:a!!! :D
Helt tokknasigt och hur fantastiskt roligt som helst!

Nu har jag fått blodad tand, har ju inte vågat mig på sådanadäringa offentliga tävlingar/utmaningar förut. Men det var ju bara så attans roligt och framför allt utmanande. Har gjort flera saker som jag knappast skulle ha gjort om jag inte deltagit i tävlingen, tex scrappa med superromantiskt papper.
Men bäst av allt: Jag har tappat min evighetslånga scrapblock!! *jihooooo*

Nu ska jag gå ut i det soliga men blååååååsiga vädret och fortsätta kärra jord och grus. För er som inte känner mig så väl, jag är även trådgårdsnörd...i år är första året sedan vi blev med hus, som jag bara satt ngn enda kruka med frö, och inte ens planterat om dem. Fy mig!


Sol sol på er!

Inga kommentarer: