tisdag 17 november 2009

Förförra minimaran

I lördags var jag på minimara hos Brunkullan Scrap & Crad, toktrevligt som vanligt.
Jag pysslade ihop en bok med BIAn, i den ska jag förvara mina Nestabilities dies är det tänkt. Har sett Liknande i flera bloggar, kartongsidor med magnet-tape. Funkar finfint!

På minimaran före dess, lyckades jag få ihop hela 4 LO´s. Jag fotade dem för evigheter sedan men ljuset var verkligen uselt (och jag en lika usel fotograf) så jag laddade inte upp dem. Inser nu att det inte kommer att bli av att jag fotar dem igen, så nu lägger jag upp några inte så bra bilder.

Men med tanke på att denna pysselblog blivit ytterst opysslig på senare tid, är det nog bättre än ingenting alls. Väl...?




En humörs LO med dold journaling


Det här är mitt försök på Catalyst nr 2 - What’s a place you like to go to find your center?

Nu är det dax för bingen, God Natt på er allihopa!

1 kommentar:

Carin sa...

Jättefina och coola båda två! Fin journaling! ♥ Kram pårej!