fredag 15 augusti 2008

Eftersom jag är ensam hemma idag, passade jag på att ta en ordentlig fredagsstädning. Kände mig supernyttig i ungefär en kvart. Längre tid än så tog det inte innan jag fastnade framför datorn...
Hittade några LO´s som legat färdiga ett bra tag men inte blivit fotade. Fram med kameran!
Bäst att ladda in dem i burken på en gång när jag ändå håller på och upp med dem på bloggen.
Och här sitter jag nu, helt utan lust att fortsätta städa, men med en massa ny scrapping-lust.

I vanlig ordning har jag helt pajjat färgerna. Beror nog på både kamera-handhavande fel, att jag sitter med bärbar dator (svårt att fixa i PS för att få rätt färger)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen Kattis!
Så snygga alster!!! Kul att du
lägger ut lite trots att du är lite missnöjd över fotograferingen! Det är nog ingen som tänker på att färgerna blir lite fel återgivna förutom du! (på min skärm ser dom jättebra ut)
Dom är superfina allihopa! Om jag ska välja en favorit är det nog "nakenfis"! :)Å blomman passar visst in! :) Ha en skön söndag! Vi ses! Kram Carin

Anonym sa...

Tjena tjena! :)

Papperna på mitt senaste kort kommer från Basic Grey faktiskt!
Köpte dom i en pysselaffär i Trondheim på semestern!

Vi hörs! Nu ska jag kvällsfika lite efter en skön promenad!

Kram C