torsdag 21 augusti 2008

Lite har jag scrappat i alla fall

Hej på er i skitvädret!

Här blåser (...stormar...) och småskvätter det.
Ville fota några alster nu så jag testade att ställa upp alstren i fönstret.
Jag tänkte mig inte för och ställde dem i en dum vinkel så fotona blev så mörka.
Men så får det vara...

De två första är i strl 6"x6" och är början till ett -Sommaren 2008- album




Den tredje är scrappad i A4 *me like*
Det syns inte på den här bilden, men fotot är behandlat i PS med ett "vintage" action
som jag hittade någonstans som jag redan glömt. I verkligheten gör det sig faktiskt himla bra ihop med det rödorangea pappret. Den gröna blomman är Prima Painterly Petals som Brunkullan Scrap & Card nyss fått hem. Nästa gång jag är in till stan måste jag gå dit och hamstra på mig av de andra färgvarianterna också. Åååå vad jag gillar dem!!!



Nu är det dags att hämta älskling på dagis.

/ *vink vink*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Nej jag kommer inte från Strömsund men Lena kommer därifrån och har familj, släkt och vänner där. :)

Anonym sa...

Nu har jag kollat in din blogg. Trevligt!! Massa fina layouter. *Mums* Ha en trevlig söndag!

Pysselrutan sa...

Du har fått en utmärkelse i min blogg.
Kram från Rutan