tisdag 19 augusti 2008

Pamdiddelibamdoo...

Ännu mer spännande saker på G!

Jag har presciiiiiiis anmält mig till en PS-kurs som jag sneglat länge på.
Det är begåvade Mikaela som håller i trådarna.

Jag har ett par favoriter på foto-pysselfronten som jag nära på avgudar,
Mikaela är en av dem. När jag ser de foton hon lägger ut på nätet så tänker jag oftast att just så däääär vill jag ochså få till det.

Nu är jag fullkomligt totalt hemmasnickrare både vad gäller fotografering (har blivit med kamera som är bra mer avancerad än mina kunskaper i ämnet) samt PS.
I PS drar jag lite i reglagen, ändrar ngn kurva och har ingen som helst aning vad jag gör, eller vad jag ska göra för att få till det där extra.

Kan nästan inte bärga mig *tjohooo*
Har jag tur får jag lite information redan ikväll, gissa vem som inte kommer att sova i natt isf ?

Nu ska jag ta en sväng till Brunkullan Scrap & Cards nya forum, där händer det grejjer vill jag lova!

/ See u later krokodil!

Inga kommentarer: