torsdag 21 augusti 2008

Åh denna väntan

Här sitter jag å väntar!...

Väntar på: att det ska bli måndag så att PS kursen ska börja
* lääääääääängtar *,
att det ska bli lunch , att lunchen ska vara överstökad så att jag får pyssla lite, att det ska sluta regna, att dygnet ska få ca 10 extra timmar på kvällen (= pysseltid), att alla nyheter från bla CHA ska börja rammla in hos återförsäljare, att jag som genom ett trollslag blir superkunnig om kameran som jag för tillfället inte förstår mig på, att min symaskin ska få eget liv och sy allt det där som jag borde göra färdigt men inte gör eftersom jag scrappar istället, och en massa saker till väntas det på.

Men väntan är bra har jag hört någon säga, då blir man tränad på att vara vuxen (?)
...å jisses vad jag är på väg att bli vuxen.

1 kommentar:

Li@n sa...

Vänta...nä det vete 17, har hört att den som väntar på nåt gott väntar alltid för länge;o) å andra sidan så ger det ju en o annan vuxenpoäng. Fast heter man som jag (Lillemor) så kanske man inte behöver bli stor ;o)
Hittade hit via Woopsiecrazy o eftersom mitt PS inte samsas med nya dator så ägnar jag tiden att kika in hos er andra tills jag får ihop det på nåt vis.

Må så gott så kikar jag runt i ditt trevliga krypin.//
Lian