fredag 20 mars 2009

Glömde en sak.
Tänkte visa en LO som jag haft liggandes ett tag, den är ett bra exempel på varför jag älskar färgglada mönsterpapper och mina akrylfärger.
Det är inte världens snyggaste LO, men jag tycker att den visar ganska bra på att det inte behövs särskilt mycket för att få till en ganska trevlig LO.
Här har jag bara kladdat på lite vit färg, smackat dit en redan urklippt blomranka från annat mönsterpapper, dit med kortet - Klart! Me like när det går så snabbt, och ändå känns färdigt.
Det är alldeles för ofta det tar en hel kväll för att göra ett enda alster, oftast påbörjar jag men tappar suget halvvägs och börjar med en ny. Har alltid ett gäng med halvfärdiga LO´s på hög.



Nu är det verkligen hög tid att koka den där thekoppen, eller iaf vattnet som jag ska hälla i...

1 kommentar: