måndag 16 mars 2009

Hemma igen!

Nu är jag hemma igen, och nästan uppackad efter en supertrevlig helg i Ö-vik.

Har träffat många trevliga pysslare, bla min DT-team kompis Wih , och Johanna.
Har sett många superfina Lo`s, kort och andra alster, har med mig en jätteväska inspiration hem kan jag säga. Passade på att kika in på en demo där en jätteduktiga Annica visade "Altered" eller Altrat. Många fina saker var det. För att inte tala om alla hänförda suckar jag hörde i rummet :)

Själv satt jag nog mest och såg lite förvirrad ut, har den förmågan att hamna i stirr-coma på större pysselträffar. Men mot slutet av lördagen..typ klockan 19 eller nåt sånt, så kom jag igång.
Har med mig två färdiga LO´s hem.

Nu ska jag passa på att ta igen lite förlorad sömn innan liten älskling kommer hem.

Apropå liten älskling, gissa om det var mysigt att pussa och krama på honom efter tre långa dagar utan minsta lilla smyg-snus.


*vinkevink*

3 kommentarer:

Evelina sa...

Sååå kul att träffa dig, hoppas att det blir snart igen! *kram*

Johanna sa...

Det var jättekul att ses, var ju ett tag sen... Ska se om jag kan styra upp nån träff här i sommar. Brukar ju vara lite si och så att få ihop folk på sommaren, men i början kanske innan alla semestrar börjat?

Busljus sa...

Vad avundsjuk jag blir när jag läser om allt skoj. Verkligen kul att du hade en superhelg, det är du värd :) Kram