söndag 29 mars 2009

Nästan maratonpysslat

Igår umgicks jag med ett gäng glada trevliga damer hela lååånga dagen, kvällen och nästan en bit in på natten. Brunkullan scrap & card hade pysselträff i sin mysiga lokal. Vi startade vid 09.00 och vi som höll igång längst stängde dörren efter oss ungefär 23.45... Men då hade vi plockat ihop/städat i säkert några minuter också :)

Jag fick mitt DT-paket på träffen, det var helt galet smockfullt med fina saker i mina favoritfärger *lyckos mig*. Jag överaskade mig själv med att göra 4 st LO´s (!)...eller..det beror på hur man räknar. En skrev jag ingen journaling på för jag kunde inte bestämma mig vad det skulle stå, och en velar jag lite om hurvida jag ska skriva något över huvudtaget, nu har den varken titel eller journaling men känns ganska färdig ändå.

Nu ikväll har jag gjort en LO till.
Den känns helt olik den stil jag lagt mig till med på sistonde, men gjorde sig självt på nästan ingen tid alls, trevligt.

Det slår nästan aldrig fel, dagen efter en såndär pysselträff eller mara, så sitter inspirationen i åtminstonde dagen efter. Men ibland i flera dagar.

Nu är det sängdax...
G´Natt!

Inga kommentarer: