söndag 1 mars 2009

Snart på gång

För bara några minuter sedan blev jag med Photoshop igen på den bärbara, den är dock fortfarande snurrig i huvudet och en aning förvirrad och framför allt seeeeeeg. Men eftersom det dröjer minst en vecka innan ny hårddisk landar i vår brevlåda så instalerade vi det.
För det förstår ni väl, att utan PS i en hel veckas tid försmäktar jag på denna ö...

Liten älskling visade äntligen livstecken nu på kvällskvisten, men matvägrar mer eller mindre fortfarande. Ett framsteg på matfronten var när jag stod och micklade i hop pastasallad till middag, då kom han med ett stort leende (dem har vi inte sett på flera dagar) och klappade sig på magen med lite gurgel som betydde att han var hungrig. Mamma hjärtat kände som om det hade vunnit högsta vinsten på lotto!
Sedan petade han i sig säkert kanske 10 sycken skruvmakaroner nogsamt doppade i bearnaisesås(!)

Kanske kanske hinner jag lägga upp något alster på bloggen i morgon, det beror på om jag får möjlighet att fota, liten älskling är ju hemma och vill helst sitta i knät hela tiden.

*dansar runt lite mentalt* Photoshop..trallalall allaaa... *glädje suck*

Godkväll på er allihopa!

1 kommentar:

Busljus sa...

När är snart? Har gått lång tid ju.....