torsdag 12 mars 2009

Hysteriskt distress ink & akrylfärgs kladdande

Idag bjuder jag på ett gäng mindre lyckade foton på lika mindre lyckade nybörjarkladdande :)
För tillfället är min passion att kladda med allt vad färg heter. Har inte grejjat tillräckligt för att ha hittat "min" stil, färger och tekniker jag gillar. Men jag är modig och blottar min byk ändå...


Här har jag distressat runt kanterna (sudd-duttat m skumgummibit), ritat egen blomma, bladen är utskrivna på fotopapper och kommer från ett gratis Digikit.




Distressat rosa och gult på vit Bazzill, sedan har jag gått loss med pennor, rubons, akrylfärg och pearlmaker.


Distressat med Black Sot över en zigzag mall, hällt två olika blå färger direkt ur flaskorna samt duttat med gul stickles (som knapt syns på fotot)



Akrylfärg, Distress stämplade snurklor från Stempelglede, photoshopat foto, brads och pennor.


Nu ska jag fortsätta att packa inför helgen. Jag har Lyckan att få åka till Ö-vik på scrapträff *tjohoo*!! Ca 95 anmälda + 4 butiker , varav en är Brunkullan scrap& card.
Kankse ses vi där?



5 kommentarer:

Evelina sa...

Men du det är helt SJUKT SNYGGT Katta!!

Johanna sa...

Superfina layouter!

Japp, vi ses där! Jag prenumererar på en plats på Ö-viksträffarna. ;-) Passar ju bra att pappa bor där, då får han vara barnvakt medans jag pysslar hela helgen! :-D

Busljus sa...

Ha det så skönt i Ö-vik, å pyssla riktigt skojiga grejor:) Önskar jag hade kunnat vara där, men jobbet kallar.

Carin sa...

Shit! Vilka snygga LO´s Katta! :D
Du har coola tekniker! :) Vore kul att få se dom i verkligheten! Kanske Brunis får låna nån?! ;)
Kram!

Wildärtan sa...

Läckra LOer du gjort med alla färger!! Med färg kommer man långt - fortsätt med det:-)