söndag 8 mars 2009

Rasta krokodilen...

Hej hej! *vinkar glatt*

Nu är jag tillbaks, med fungerande dator. Tjoohoo!
Igår kväll/tidig natt gjorde jag grovgörat som att återinstallera program samt en miljon fonter, penslar mm.

Nu när O är ute och sovåkerbarnvagn med momma passade jag på att testa lite freestyle-digiscrapbooking. Det var kul! Men ja behöver ett par års träning och finslipning på mina skills ..ehum.

Det ni ser på bilden, är den syn som mötte mig för ngn vecka sedan när jag tjyvkikade in i O´s rum. Pappan och O hade varit väldigt lugna en lång stund, tänkte att de somnat eller nåt.
Där satt de på golvet lekandes med Lego, Den stora gubben är Pappan och den mindre är O.
...rastandes sin krokodil :)

Klicka på bilden för att se den större




1 kommentar:

Busljus sa...

Va smart med en krokodil, då gör det ju inget om man är allergisk :)