söndag 25 januari 2009

Bokstäver

Har påbörjat stora bildrensningen på datorn, den är pinfull av diverse onödigt krafs.
Bla ramlade jag över några bilder på hemagjord julklapp anno 2008.
Min svägerskas dotter, 4 år, älskar bokstäver och är jätteduktig på att skriva.
Bara man säger bokstäverna skriver hon handlingsnotan lätt som en plätt.

Med hjälp av syster och mor, knåpades dessa bokstavsbrickor ihop i sista minuten *harkel*
Allt som behövs är ett QK alfabete i storlek Classic eller Grand, här användes "Studio",
och en alldeles ypperligt braig lamineringsmaskin från biltema. Lite vit cardstock och ett gäng spillbitar i olika färger. Åsså min kompis limpennan förstås.





Nu ska jag söndagsmorgongosa med liten älskling, och kanske tom få mig en kopp the :)
Fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer: