måndag 19 januari 2009

Nytt år - nya tag!

Är det inte så, i ärlighetens namn...att strax efter nyår så poppar de där hurtiga nyårslöftena upp lite var stans i bloggarna. Och är de inte hurtiga (läs: sunda..typ motionera mer, äta nyttigare) så handlar de ofta om egenbilden. Självkänslan och självförtroendet. Du är bra som du är osv...
Jag tänker inte vara något undantag! *nenemensan*

Av olika anledningar, så har jag anledning att vända och vrida på mig själv under lupp lite extra
just nu. Sådant brukar kunna vara både galet jobbigt och deprimerande emellanåt.
Därför börjar jag med att boosta egot lite :)

När jag häromkvällen satt och tittade på mina nyaste framkallade foton, reflekterade jag över att ett av dem hade samma färger i sig som ett av mina favvopapper. Jag rotade fram pappret , och mycket riktigt - samma lika!
Att motivet på fotot var annat än vackert, och framför allt inte särskilt bra photoshop redigerat blundade jag för.









Nu ska jag och mitt påfyllda ego titta på film med stora älsklingen.
Jag undrar om jag hinner greppa handlingen innan jag somnar...?
*Vinkvink*

2 kommentarer:

Busljus sa...

Hm, antingen måste fröken ha vänt på dygnet, eller så är det klockangivelsen som är lite ur led:) För hur ofta brukar man fundera på om man ska hajja handlingen i film innan man somnar om klockan är dryga 12,30?

Vad gäller kreationen så var den häftig, inte alls något att ondgöra sig över. Du rockar verkligen fett.....

Carin sa...

..Cool LO! Snyggt att papperet matchade fotot! :D Nu vill jag se ännu fler alster! =) Kram!