lördag 10 januari 2009

Ett kort

...har det blivit i allafall.
Pysslade med I häromdagen, och för första gången (?) på de pysselträffarna så gjorde jag någonting helt färdigt. *vågen*
Det var precis lika trevligt som vanligt, och gissa om man blir bjuden på god mat hos I ?
Ska försöka komma ihåg att be om receptet på de veg.biffar hon bjöd på sist, Yammy!




Jag har lekt lite med Stempelgledes "grunge collection" som även jag fastnat big time för.
Tycker inte att det syns, men snirklarna är bruna (chalk) och passar någorlunda i färg till pappret. Något som inte syns är den diskreta metalsilveraktiga färgen på de bruna blmmorna som jag stansat med Retro Punchen. Det är en Cat´s Eye men inte chalk, hur snygg färg som helst. Ingen text Dr.Ninan fina stämpel talar för sig själv.

Nu ska jag gå och terapi scrappa lite, om jag inte fastnar framför något dåligt tv-program när jag går och hämtar mig en kopp Thé
(brukar inte vara ovanligt att just det händer med tanke på att den står på vägen mellan vattenkokaren och pysselbordet...)

*vink vink*

5 kommentarer:

Anonymous sa...

Wow, vilket läckert kort! Vad du är duktig. Så kul å titta in å se vad som kommer på din blog.

Carin sa...

Jättefint kort Katta! :D Grunge Collection rockar! 8)
Kul att du hann färdigställa ett på pysselträffen, det är alltid svårt! ;) Ha det fint! Kram!

Mahlin sa...

pysselträffspyssla är apsvårt! Bra jobbat att få klart något! och åå vad jag gillar den där björnkramsstämpeln..

jajjemen, en siameskille har vi (och en persertant) han är pratig men inte sååå pratig som de kan vara, skönt. Dock väldigt sällskapssjuk och ska vara med överallt, på många sätt väldigt speciell men underbar! sYnd att ni inte blev med en, de är en upplevelse.

Ida sa...

Vi kanske ska scrappa en receptbok nästa gång? Då kan du väl ta med dig BIA:n???

Evelina sa...

Sketasnyggt Katta, jag har också blivit störtförälskad i grunge collection och använder dem på typ ALLT jag gör just nu! :D

Typist och Handprint köpte jag privat på Scrappiz, betalade paketpris 850kr för båda, det var rätt ok va? *noll koll*