måndag 17 november 2008

Bara en vecka kvar

Tills det blir långhelg med möbelomklädnadskursen. *tjoohoooo*
Tiderna blir lördag 9-20 & söndag 9-17.
Jag hoppas att jag hinner färdigt allt, åtminstonde det viktigaste. Kvinnan som håller kursen kommer från Sollefteå, och det är inte direkt nästgårds.

Jag beställde ett naturvitt lite "ruffligt" tyg, och kanske blir knapparna i vitt läder...det kan bli fränt. En liten twist på en annars ytterst neutral fotölj.

Jag längtar hur mycket som helst. Det blir extra intressant eftersom de andra deltagarna har helt andra sorters möbler, så man får ju se lite av hur man ska gå till väga på annat åxå. Gissa om det ger mersmak? Om det fanns en möbelomklädnads/tapetserar utbildning i närheten skulle jag inte tveka en sekund att gå den.

1 kommentar:

Jag... sa...

Jaaaa det låter SÅ spännande!!