måndag 17 november 2008

jag saaaa ju det...

Nu är det i morgon, och vad skådar mitt trötthets-skeva öga?
Jomenvisstsirru!...nu ser allt ut som förut igen :D

Jag hittade ju det där jättebraiga stället där det fanns färdig-html-knackade templates.
De hade just den här som jag har nu, med tilläget att det är en spalt även till vänster om själva bloginlägget. Ett minus bara, det fanns en BUG i nästan samtliga templates, även fast jag följde de svar/lösningar jag hittade i div forum (där andra före mig haft samma problem och tydligen fått till dem..?!) så funkade det ÄNDÅ inte.

Men jag har hittat en sida där en tjej förklarar och visar hur pedagogiskt som helst, vart i html koden man ska skriva vad. Tänker göra ett försök med det. Klåpar jag till även det så får det fortsätta se ut som det gör nu...
...säkert i en vecka till kanske.

Undras om den där studietekniken med att lägga läxboken under kudden och liksom absorbera kunskapen under natten, även fungerar på en tjock lunta "html for dummies" ?

Inga kommentarer: