måndag 24 november 2008

Omklädningsbilder

Hej hej!

Sitter precis och kikar igenom de foton jag tagit under helgen. Inser att jag tyvär tagit många bilder, men vid få tillfällen. Det blir inte den där händelsekedjan jag hoppades på...men äh, det var det samma.

Jag hann inte färdigt, har mycket kvar. Men jag hann så långt att det inte är något "ovisat" moment kvar. Så förhoppningsvis ska jag slippa bli stannandes någonstans halvvägs för att ingen kan visa mig hur jag ska göra ett visst moment.
Det fattas knappar på dynorna, och några tygdelar är ej fastnålade. Det mest tidskrävande jobbet är också kvar...att HANDSY fast delarna i varandra och på fotöljen. Gissar att det kommer att gå åt ett gäng ljudböcker innan det är färdigt :D


Här är ett litet sneak peak:


Detta är inte min fotölj, men väl en grönmurrig sliten inte alls vacker trästol modell fotöljliknande, som fick nytt ursnyggt tyg. Vilken galen skillnad, den blev SKITSNYGG.




DING DING DING.... "mina Damer och Herrar!..."
Låt mig presentera mommas snurrfotölj i provhytten.



De gamla paltorna. Här ser de inte lika sammetsröda ut som de var i verkligheten.
Hade tänkt gå igenom bilderna, sortera och grejja, under dagen. Men Liten älsling har varit lite sjuk idag så det har varit fullt ös medvetslös här hemma. Det blir förhoppningsvis gjort någon av de närmsta dagarna i stället, och då lovar jag att visa lite mer avslöjande bilder :)
Nu är det dax att kojjsa.
/ Natti natti!

Inga kommentarer: