torsdag 27 november 2008

Älskade vita ramar

Gjorde en bloggrunda och ramlade in på Badankas blogg, hon visade ett sätt att göra en skuggad ram på foton i Photoshop. Jag höll på att ramla baklänges av glädje när jag läste inlägget.
Jag älskar de där vita ramarna man kan välja som extra tillägg när man framkallar foton.
Nu, tack vare Badankas underbara tutorial kan jag göra detta själv *wohooo*.
Det var ju så enkelt, fattar inte att jag inte tänkt på det tidigare...eller joo...det gör jag, jag är ju helt enkelt inte nån stjärna på PS :)
Men jag lär mig lite mer allt eftersom, mest tack vare alla underbara Bloggare som delar med sig av tips och trix. Och framför allt, Mikaelas PS-kurs som jag gick i oktober, där lärde jag mig lite nya saker som helt klart gjort PS mycket roligare att leka med.

Nu antar jag att ni undrar om jag helt slutat papperspyssla?
och njäeee, det har jag inte. Men det har varit så mycket annat under ett tag nu, dels ett uppdrag som okuperat en hel del tid, men mest har det varit förkylningar, saker som måste göras i hemmet mm. Som tagit all ork och lust.
Nu hoppas och tror jag att det vänt.

Inga kommentarer: