lördag 15 november 2008

Ja...det står ju faktiskt "pysslar"...

När jag startade den här bloggen var det med tanken att ha den som ren scrap-blog.
Men jag håller ju på med både det ena och det andra...det mesta i pysselväg vill jag nog påstå. Allt efter humör och inspiration från omgivningen.

Därför har jag nu bestämt att denna blogg ska få tjäna efter vad den heter, den heter ju faktiskt "Kattta pysslar".
Jag har har en syblogg som är pinsamt eftersatt, så varför inte kladda ihop allt i en enda röra?

Nu ska jag rota i skåpen och se om jag hittar lite färg att kladda med :D

Trevlig lördags kväll på er allihopa! *kram*

PS... lilla älsklingen här hemma vet hur man roar sig en lördagskväll strax före läggdags.
man drar på sig ett extra par långbyxor på de man redan har på sig, sedan bråkar man till sig hjälp med att ta på vinter-overallen. Sedan tomtar man omkring så en stund, och tar därefter på sig sina snorgröna foppatofflor storlek pytte. Hur nöjd som helst!

Gissa om vi hade roligt? :D

Inga kommentarer: