söndag 16 november 2008

Lite ledsen i ögat

Jag har av en halvslump hittat en sida som tillhandahåller templates som passar Blogger.
Har länge velat ha en layout som tillåter att lägga "gadgets" på båda sidor av inläggen. Alltså små bilder och texter mm.

Under dagens bloggrunda lade jag märke till en blogg som hade just den uppbyggnaden, trots att det var en blogger. Tjohoooo vrålade jag (nåja...) och tog reda på vart jag kunde hitta detta.
Skyndade mig att byta html koden och hipps vipps så hade jag också den layouten...som jag suktat efter så länge.

MEEEEN....det går banne mig inte att byta ut den fula headern. Jag vill ju ha min egenpysslade.
Trots att det i verktyget man använder för att ändra (om man inte knackar html) ser ut som att det ska bli rätt. Så ändras det inte :(
*gaaahhhhh*

Men jag tänker inte ge mig, aldrig i livet!
Hellre tappar jag alla tänder och odlar ett extra ben i pannan!!!

Nu låter jag ytterst bestämd, men
antar att allt ser ut som vanligt i morgon igen *himmlar med ögonen *

Inga kommentarer: